kväll

What kind of father would take his own daughter's rights away?
And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?
Vilken typ av pappa skulle ta sin egen dotters rättigheter?
Och vilken typ av far kan hata sin egen dotter om hon var homosexuell?




Då var ännu en helg över. och jag har inte fått ut särskilt mycket.
en ända viktig sak. inget annat.
fredagen blev som sagt lugn. drog ju från johan redan vid elva.
lördagen blev mys tillsammans med familjen. melodifestivalen? * Hånflin
och idag har jag bara varit ute några timmar i solen med familjen, sen umgåts med dom hemma.
kikki och ola kom förbi med lite fika & ett glat humör som alltid.
att söndagar alltid ska vara den dagen då man tänker, -  jag måste göra nått!!!
men att nånting aldrig händer. hah.

imorrn äre tillbaka till skolan. kul? kanske inte.
men jag träffar de bästa människorna i mitt liv iaf !
och det är absolut inte helt fel!
Dans imorrn första lektionen. kul? hoppas verkligen det !

Ska se "flickan som lekte med elden" nu
Slänger in ett kort inlägg sen innan jag lägger mig. TJA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0