man får inte säga skit för då får man inga juvlklappar

då var man nysolad då.  yesyesyes, lite färg
- märkte precis innan jag gick upp och solade att jag (efter att ha solat igår) har fått märken efter min bikini??
men det märkliga är att jag solade i bar överkropp och efter att jag solat satte på mig bikinin, duschade och gick hem ? ofta jag får märken dårå   ? ? ? ? nee. piss off.

oj. jättearg haha. nej jag är glad. mådde inge vidare förut, trodde jag skulle bli sjuk.
men nu är jag bra igen. - ska kanske upp till bruksgården och sjunga men jag får se hur det blir.
ska fixa det sista sen ska jag åka till min underbara vän vid nio. (igen ^^) - love it. I really do

sugen på att raka lite av underhåret på sidan.. svårt att förklara men hittade en bild som.. typ.. aa inte exakt så som jag menar men.. typ.. fast jag har ju längre hår asså.. (än den första) aa.. kanske...






Kommentarer
Postat av: Emmah

Tovis man ska inte duscha dirket efter man har solat, vänta ett par timmar ! :)

2010-03-31 @ 21:43:04
URL: http://angefuhr.blogg.se/
Postat av: kikki

Raka INTE håret på undersidan :( Tove ska ha tovor alltså dreads;-) <3

2010-04-04 @ 16:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0