måndag måndag måndag *

solen lyyyser idag med. yes :)
kunde verkligen inte somna igår. gick och la mig inna nio och ändå somnade jag inte förrän efter ett?
så sjukt jobbigt när man verkligen vill sova men inte kan.

Dans första lektionen idag. så sjuuukt jävla kul.
skaka rumpa och hoppa barra. yes. Jazzdans
längtar redan till nästa lektion ^^
röra på sig - ja! :D

har ätit lite mat nyss.
varit ute i solen har vi hunnit också.
börjar om en timma. lite segt, men är på bra humör
(även fast min morron absolut inte var den bästa!!)

Fixat praktikplats nu mä. yesyes. haha många yes .
umgås med josefine idag. sover där. mys!
ska nog gå förbi och pressentera mig på praktikplatsen också
hejråååa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0