om du försvinner till någon konstigt ställe, väntar du på mig då? - hur ska jag kunna hitta dig?

vissa gör mig bara så galet lycklig.
jag har världens bästa vän i hela världen.
i hela universum. (!)
igår var verkligen en slapp-dag.
och ännu mer en svulldag.
har nog aldrig ätit så mycke godis/chips/läsk i hela mitt liv (på en dag)
men gott vare. hihi och sjukt mysigt ! vi bodde i soffan . hah!
kollade på "allt för min syster" igår också.
fyfan vilken film alltså. blev inte bara lite tårar.
och efter filmen, kände iaf jag mig helt död.
ändå kunde jag inte sova.
oj, lite långt inlägg kanske men var tvungen. ^^

nu sitter jag i skolan. trött och varm.
jag vill inte vara här! verkligen inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0