stäng dörren efter dig

shit. jag tog mig ut och rörde på mig. haha lite stolt över migsjälv faktiskt!
gick "tallarna runt" vet inte hur lång tid det tog.
världen PW hela vägen.  vissa spring/spurter. Skönt var det iaf. grymt skönt.
haha imorron kommer jag vara död i kroppen.
först världens danspass och nu det här? inte så van kanske...

-Bilder-




ska slänga på mig lite mjukiskläder igen sen ska jag dra mig ner mot bussen.
åker in till min älskling och sover där inatt. ^^
-  första dagen på praktiken imorrn. hmm spännande!
sen blire att fira Jonte som fyllde 20 i måndags.
kommer nog inte hinna skriva nått mer inlägg
(men nu vet ni vad jag ska slyssla med de senaste timmarna)
Hoppas ni får en underbar kväll och en underbar fredag imorron.
P U  S S


Kommentarer
Postat av: ella

=) hej, är du lite ego gumman hehehe!!!!!

2010-03-18 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0