-.-

kul ! jag hade skrivit världens inlägg oh såklart hakar sig datorn.
så here we go again. åh !
allting vände igår. och då menar jag allt. det blev visst inte min dag som jag trodde när jag vaknade.
kvällen spenderades i stan tillsammans med malin, louise och chandra och det blev tillslut en lyckad kväll med väldigt mycket skratt och roligheter. jag hade världens växtverk i benen så jag gick som om jag hade skitit på mig ungefär. har aldrig haft sån växtverkförut. - ska jag aldrig sluta växa?? - rean i stan var grym! hittade väldigt mycket men köpte bara en tröja för lite mer än 100 kronor och ett par chinos för 30. sjukt !? happyface.

Nu har jag precis ätit frukost. sitter i sängen i min nya adidasdress och myser lite.
har inga planer inför kvällen. får se vart det bär av. skulle som sagt vilja vara 18 !!
ajja sluta gnäll. men ska jag vara ärlig så är jag sjukt trött på väldigt mycket nu. (?)
nu ska jag snart ta mig en dusch sen får det se vad det blir efter det.
ha en ba dag alla ! tjingeling badring !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0