a'int no sunshine

jag vet faktiskt inte längre . tyvärr . fan också. fan fan fan !!)

okej jag är hemma !  efter en helt underbar vecka tillsammans med familjen i turkiet.
har haft det sjukt underbart. superfint vädet hela veckan. kalas!
träffade världens skönaste gäng - lisa, tina, marcus, johanna, martin - ♥ -  och några till.
härligaste människorna jag träffat någon gång. dom gjorde min vecka !
- alla bilder som togs under veckan kommer nog inte komma in på ettag, eller jo kanske men min dator är sönder så får se hur det blir med den saken. ni märker nog. - ajja skulle bara berätta att jag levde och är hemma !
shingeling badring!

Kommentarer
Postat av: Lokejenny

Lots of great info, keep up the good work!

2011-03-08 @ 08:12:04
URL: http://lokejenny.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0