aldrig

sista skoldagen på ett bra tag är nu avklarad ! gjorde prov sista lektionen. gick.. jag vet inte. men man hoppas väl alltid på det bästa. - nej jag får inte mvg. hah* nu har jag precis duschat, har lovat lillsyrran att hoppa studsmatta med henne så är väl bara att pallra sig ut och studsa lite . hii. sen blir det att packa ihop något till kvällen och sen drar jag mig ner mot viken och mallanbrallan. lite grillning, dricka och härliga människor som gäller ikväll! har inte mycket mer att skriva mer än att livet just nu leker, än så länge ! haha nerå. ha en bra kväll alla . tja

av slutar med en ursnygg bild på mig och mina underbara tjejjer . PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0