dagen jag väntat på*

oh happy day ! känner att vibbarna är på den bra sidan idag. känner mig skapligt glad faktiskt. bra tove !
dansat första lektionen. sjukt roligt att komma tillbaka till dansen. I go for it liksom. (lisa fattar)
solen skiner. underbart. fick ett meddelande av bästa Lisa på facebook med. överglad blev jag. hihi yes.
hoppas på att vädret håller i sig hela dagen.
börjar bli lite smått hungrig nu känner jag.. ska kolla vad det är för mat.. LAX. ja. gottgottigottgott *
nu ska jag fortsätta skriva arbeten och lite, inte långt kvar till lunch.
har kommit på att jag saknar kvällarna i turkiet ganska så rejält nu. I'll be back!
Have a nice day.

En bild från familjens underbara resa till Turkiet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0