det är sånt som får mig flyga

då var söndagen snart avklarad. en vecka kvar tills jag sätter mig i våran extremt obekväma bil, proppar den med täcken och kuddar i baksätet och åker mot arlanda. 07.15 lyfter vi upp mot molnen och en underbar vecka i turkarnas land. can't wait. dagen har varit supermysig. solen har varit framme flera gånger och det har varit riktigt skönt ute. sådär lagom skönt. jag drog med mig emma, krille, emil, turbo och fille-fågel upp till mitt favoritberg. bruksberget. utsikt, fika, skratt tillsammans med några av de bästa människorna i mitt liv. ni kanske inte vet det men ni är guld värda allihop. städat har jag även hunnit med, ny dammsugare som suger som... jag vet i fan faktiskt. inge bra iaf. *småler. lagat mat till fyra pers med. makaroner&burkköttfärssås.. oj vilket konstigt ord att skriva.. ajja? tss. nu har jag packat lite med högsta volymen på datorn. -såklart har jag sungit med. (!!) kvällen avslutas hos min bestfriendforlife i söderköping. det kunde inte ha blivit en mycket bättre dag. nu säger jag tack för mig ! ¨kanske blir ett litet inlägg sen hos josefine om jag får igång internet på min dator där. tjingelin - *asgarvar !


Kommentarer
Postat av: Terjeoliwia

Awesome site!

2011-05-24 @ 16:09:27
URL: http://terjeoliwia.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0