if you can see that im the one who understands you..

jag sitter just nu. vid detta tillfälle. ja juste, precis nu. och intalar mig själv "jag är inte sjuk" "jag är inte sjuk" "jag är inte sjuk"... ja ni förstår.. jag är sådär obehagligt varm och mår sådär konstigt illa. ingenting jag brukar sätta tummenupp för. har iaf satt igång spotify och spelningslistan "härligast" och låten som just nu skrålar ut från dom små högtalarna på min laptop är.. bump in the road med erik hassle. grymt bra och den får mig på lite bättre humör och kanske får mig några steg uppför trappan. ska se till att träffa mina tjejer idag med, var ändå ett tag sen nu. ockej, några dagar, men det känns! funderar på att sätta ut en lapp på dörren där det står FF.. men nae då kanske det slutar med hela pionvägen i huset. (jag syftar på att det är dom som oftast går förbi här) *ler för migsjälv. nu byttes det iaf låt, för er som ville veta. nu äre Who say's med John Mayer. love it. "but the again I don't remember you".. Tänskte hämta min rosa lilla hemtelefon och ringa mathildabus. hon var lite sådär "jag-drack-förmycke-och-försnabbt-sjuk" idag. hihihihihi. *skadeglädje har jag hört att det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0