If you keep talking that blah blah blah

allt detta tjat om den så kallade förbannade studenten 10 gör mig bara ledsen.
alla åker ju då,. dom allra bästa försvinner. sen då? ska jag bara stå där. verkar väl så. ni är glada, men inte jag. faktiskt. blir bara depp på't . fast att jag förstår att ni ler så att det nästan gör ont i käken. men nej jag tycker ni kan vänta på mig. dom flesta åker ju iväg . bort. mot nya världar, nya tider och ett nytt liv. men hallå? vänta på mig !
allt detta tjat om den så kallade förbannade studenten 10 gör mig bara ledsen.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Sundberg

men baby :( var glad för vår skull istället, vi kommer ju tillbaka :)

2010-05-26 @ 23:40:31
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0