låter som ett bi .. bbbbssss

jag sjunger. aa det gör jag. låter väl inte så speciellt bra, men kul är. livet hade inte vare mycke utan musiken alltså. det är ett som är säkert. när man bara låter tonerna, falska och icke falska, komma ut ur munnen så blir man så jävla glad. ursäkta ordspråket. pirrar i hela kroppen liksom. - dansat har jag gjort idag också. började med streetdance idag. inte kommit så långt än, men det blir nog riktigt bra det här också. älskar claras kommentar när läraren säger åt oss att gå stöddigt och bestämt typ,
c - jag vet, vi låtsas att vi är från hageby och tror att vi äger allt? -
hahah. yes där satt den.
 tänkte sätta igång och packa, bara lite lite lite, man ta fram det jag vet nu att jag ska ha med mig på måndag iaf. längtar massvis nu. ska bli grymt skönt och ja jag SKA BLI BRUN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0