the last song

tove försov sig. inte van att sova hemma. vakna hemma. i sin egen säng. inte heller van vid att väckarklockan ringer 06.00. buuja! men hann med bussen iaf, ville egentligen åka vidare, mot stan, norrköping, vidare där ifrån. någonstans. mot nya äventyr . typ. varmt är det. iaf i det här klassrummet. lite småkallt ute men ser ut att blir varmare och varmare nu. hoppas! lång dag i skolan, och jag tänker stanna hela dagen. jobba på närvaron som förhoppningsvis blir bättre & bättre. det sega är att lärarna gnäller att vi inte är på lektionerna, men när vi kommer så går dom och kommer inte tillbaka på hela lektionen. hmm. skolan är lite wierd som sagt. brudarna ska på bio ikväll - the last song. jag vill mää! men mormor fyller år, och jag har prov imorrn och måste egentligen plugga.. får se vilket som blir mitt val. bra bio med brudarna eller kalas och pluggande? ajja. har inte mycket mer att säga nu. ha en bra dag iaf. gonatt, eller jag menar.. goddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0