today

klockan är nu 07.15och jag har varit vaken i typ 40 minuter.
det sista är ipackat i dom stora väskorna som nu står precis innanför dörren.
rätt mycket packning blev det ändå, fast vi sa att vi skulle ta med så lite som vi bara kunde.
pappa har precis fixat fram frukosten. idag blir det apelsinjuice/the , ljus näckemacka med räkost och en liten bananyoghurt. yammie. - nu gick pappa ut med en av väskorna. större yta i hallen. har nog lite resfeber iaf. fast det var värre igår. den konstiga känslan i magen är förtfarande där. vill liksom inte släppa taget.  - min blåsa på läppen är kvar, och jag är så svullen så jag ser ut som en av dom från pion (A) - får man säga så? . ska slänga i mig lite frukost, försöka hitta mitt headset som är spårlöst försvunnet, fixa lite med det allra sista och sen åker vi..
ha en bra vecka och hoppas det regnar här hemma ! moahahahaa.
jaja vi hörs. hoppas jag.

tjingeling badring !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0