and so the lion fell in love with the lamb

tjenahej! kom precis in. har varit ute och busat i snön. underbart! snön är inte så pjåkig ibland. hihi.
Nu har malin och jag ätit lite kvällmat. hon åkte precis. så nu ska jag upp och slänga mig i min varma säng.
Imorgon äre torsdag. jahaja. loveit! haft en riktigt bra dag nu när jag tänker efter. mår riktigt bra också, bara det att magen börjar fucka upp sig igen. vill inte ha tillbaka det gamla bara. snälla?
nae ni nu ropar sängen. hoppas ni haft en skön dag. tingeling.

Hur fin?


Kommentarer
Postat av: Moster Ninna

Underbar o vacker! ;) Kör på en sån vet ja!!

O då förstås med texten....Jag älskar moster ovanför!!!!! Hahaha!

2010-11-25 @ 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0