dream

inatt drömde jag att jag började bråka med två "bitchar" . vi var på öland på något uteställe.. och JAG , TOVE KARLSSON, bråkade och slogs och sa kartigt ifrån..! haha stenhård barre. (den da'n)
sen ringde josefine och jag berättade (lät jättestolt när jag pratade) att jag hade bråkat med två tuffa tjejer och massa. sen kom en kille och la ett barn i min famn och sa åt mig att vara barnvakt för att han och hans fru skulle iväg och göra något. och den där ungen tjöt och skrek oh gud vet vad.. sen så fick jag syn på sandra.W som satt vid ett bord med sin lillebror och en massa vänner och sandra var stupfull. hade mascara som hade runnit ner för kinderna och grejer.. sen så kom pappan tillbaka och tog barnet och då blev det en massa strul med barnets leksaker ?? (vänta det komemr mer) .. sen gick jag iasf ut och på något sätt så träffade jag josefine som nyss var hemma i sörping och nu stod utanför "utestället" på öland? jaja.. på något vis så hamnade vi i källaren av ett höghus och vi gick upp för en massa trappor. så satte vi oss där då kom en tjej som bodde i en av lägenheterna in genom porten och skulle in till sig. hon såg ut som en kyckling/hippie/emo.. jag vet ifan.. och när hon öppnade dörren så stod hennes säng precis innanför dörren.. och precis när hon ska säga något till oss så öppnas porten och en kändis (kan inte komma på vad han heter) kommer in genom porten, svänger till höger och där är en liten smal dörr och han ber mig flytta på mig så han kommer in och säger sen - jo jag tycker det är mycket roligare att ta spiraltrappan. och då när man tittar in genom den lilla dörren så är det en liten spiraltrappa där.? sen ringer josefines mobil.. det är robin som vill prata med mig för han är skitarg på mig.. över någon anlidning? och  är jag väl svarar så är det inte robin i telefonen utan någon annan med MÖRK röst. haha sen vaknade jag...?
det roliga är att det hände så grymt mycket innan men det pallar jag inte skriva haha.
men när jag vaknade så kände jag mig riktigt stolt över att jag hade bråkat med dom där tjejerna...
haha vilka drömmar man kan få ihop.


Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Sv; Hej tove!



Såg din kommentar, tack så mycket :)

Jag är inte nöjd med denna själv, men jag lade upp den ändå.

Jag har en studio hemma ja, eftersom jag bor själv fixade jag det .)

men det kostar lite pengar, men vill man satsa på det, är det totalt värt det! :)

2010-11-08 @ 18:12:54
URL: http://pallesmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0