för friheten

sitter för tillfället i skolan och har naturkunskap. skapligt segt men har sett en otrolig film. hihi.
har bara svenska och sen mentorstid sen slutar jag vid tjugo över två. nice!
sen har jag helg. undebrart! (lovar)
vet inte vad som har hänt den senaste tiden men jag är så otroligt skoltrött !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! möh.-
bara lite mer än fyra veckor kvar tills jullovet är och sju månader till studentern. älskart ! *
idag ska jag försöka få tag på cissi igen för jag vill vara med henne! :)
imorgon blir det bio och annat grymt tillsammans med josefine.
och på söndag är det ju fars-dag så jag antar att man ska på middag/fika överallt.
haha jaja. jag skriver mer ikväll när jag kommer hem. HEJ!

- lägger ut sötaste bilden på mig och mathilda. lillan ligger hemma och är sjuk. KRYA ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0