hejhej tack för idag


åh vad skönt. nu har jag och mamma varit ute och gått en PW runt gusum. underbart när det är lite kyligt ute!
har äevn packat och fixat lite i rummet, ätit mat och kollat på lite tv.
nu väntar vi bara på pappa som ska duscha klart sen skjutsar familjen mig till sörping.
(kalla mig knäpp men jag längtar tills vi sitter i bilen för jag älskar att åka bil när det är kallt och mörkt ute!!!)
iaf. kvällen kommer bli supermysig. har lånat barnfilmer av cissi som jag och Josse ska nörda ikväll.
blir väl antagligen inte så många men iaf. har även fått chokladhjärtan & Ahlgrens bilar av mamma.
Back to school imorgon. opepp! men vafan gör man inte?
Hoppas ni haft en bra måndag. det har iaf jag harft och den kommer avslutas på bästa möjliga sätt.
/ ~ Love Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0