I feel it in my feet on the streets

ber om ursäkt för dålig uppdatering och även väldigt tråkig uppdatering.
ska försöka skärpa mig, jag lovar!
sitter nu i skolan, sista lektionen, projekt. och bella är inte här -.-
får väl kolla lite på raporrten osv. har ju iaf fotat lite i helgen. duktiga jag.
ingen speciell dag. händer inte så mycket. mer än att alla går varandra på nerverna.
alla är skit irriterade konstant hela tiden och det spelar ingen roll vad någon säger.
ingen aning om vad det blir när man kommer hem.
juste. färgat håret . igen (?)
känns ... som vanligt typ. hah!
så har jag en liten sak jag har tänkt ut för idag eller imorgon men sånt som märks.
hihihihiih det får ni veta senast på onsdag. okejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0