jag skulle vilja ha allt i vita toner

nyduschad. underbart !
har legat i soffan hela tiden sen jag kom hem från skolan.
kollat lite på medicinmannen och nu blev det filmen "UPP"
GAH det måste vara en av de sötaste filmerna ever. hihi ^^.
nu har jag som sagt nyss duschat. skönt! ska dra på mig lite varma kläder
sen ska jag ut och träffa Cissi. mycket trevligt!
dagen har varit konstig. väldigt konstig. dagens ord. konstig!

jag skulle vilja ha allt i vita toner. ljus och helt. mumms!
glitter skulle finnas också. vita moln överallt och alla skulle vara sådär vackert bleka.
tror det skulle vara rätt mysigt faktiskt. fast skulle aldrig fungera föralltid.
som ett tomt. ett tomt ark papper





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0