knäppskalle!

möh!!!! jag saknar mitt gamla hår. det långa. kände det när jag fick se min bakrgrundsbild på datorn...
varför klippte/rakade jag av sidecut'en för? :O
saknar att kunna dra fram håret på båda sidorna men nae, inte nu längre. MAH MÖH!!

-' har varit hos Cissi hela dagen. spelat Super Mario, ätit mat, spelat spel, skrattat och lyssnat på bra musik.
en väldigt bra tisdag-eftermiddag enligt mig !
nu ska jag gå upp och lägga mig och sova. ensam.
när man sovit tillsammans med någon en natt.
då är det sjukt tråkigt när man ska sova ensam nästa natt.
- måste bara säga igen att jag saknar mitt hår. mitt fina hår!!!!!!!!!

Här är bilden btw... *en tår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0