peppopepp

kvällen igår blev inte riktigt som planerat. var inte alls pepp på att festa igår faktiskt men vi drog oss ner till viran.
var inte alls mycket folk där. trodde det skulle bli riktigt lyckat men precis som Krusse sa så är de väl inte så taggade eftersom att det var världens röjj helgen innan. och det har han faktiskt rätt i.
josefine åkte iaf hem och jag gick hem och la mig. blev en tidig kväll. och onödig. men vad gör man inte.?

idag äre söndag, vilket betyder sista dagen på lovet och att skolan börjar imorgon igen. möh.
är verkligen inte pepp på att gå till skolan. inte alls. idag är jag ganska så opepp på allt.
men jag tycker ändå att någon kan hitta på något med mig innan jag ruttnar sönder.. ?

hoppas alla ni andra hade en bra kväll igår och att ni har haft ett bra lov. tjahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0