så tänder vi ett ljus idag, vi tänder det för glädje

och ja.. ungefär där blev jag fast i dig. jag känner mig ganska galen. men .. man får vara så.
kan liksom inte sluta se dig. tankarna har kramat om dig på något sätt. känns rätt bra faktikt.
men.. lite konstigt på samma gång. leva! underbart.

-. nu itter jag i leckersbo. sov där inatt och nu har vi en masa julmys. första advents-fika. aw.
blev en mysig kväll här igår. - jag hörde allt, hahaha. yes!!!
idag blir det faktiskt lugnt. lugna söndag. imorgon har jag bara två sista lektionerna
(men ingen sovmorgon) de andra har bolldag. (ja, våran klass är tråkig. hihim.)
hoppas ni haft en bra helg mina underbaringar. *ler* KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0