bakom den mörkaste skuggan

tjenare kungen !

klockan är just nu 08.29 och cissi kommer hit om 45 minuter. (46 om man ska vara petig)
jag har precis tryckt i mig två knäckebröd med räkost. asgott! men jag kunde inte dricka något
för vårat kylskpå är cp och allting blir is så när jag skulle ta lite juice så var det bara en stor is-klump
(nej det hjälper inte om man höjjer temperaturen)
har uaf packat ner asmycket saker i min sportväska nu på morgonen,
för efter praktiken drar jag direkt till mathilda och fixa/förfestar och sedan blir det hugo's.
vet inte ens vad jag har packat i, men mycket äre iaf !
annars då? jo livet rullar på ganska så awesome faktiskt.
Hoppas ni får en toppendag & toppenkväll för det ska jag ha !
hej-svjes i lingonskogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0