svara det ringer * 50000 -.-

Alla bara spelar sitt spel. den som följer regler gör fel !
gud vilket tjaffs det ska vara om vad jag gör och inte, vad jag skriver & inte.
min blogg och jag skriver faktiskt vad jag vill skriva. så .

iaf. har precis duschat och sitter nu i mn stpra T-shit med "fuckyou-bebisen" på mig. skönt!
ska se om jag kan hitta något att äta till kvällsmat. såg bara mörkt bröd . ush. ^^
imorgon är det skola, lång dag, sen tar jag med mig J ner till viken och myser en kortis på marknaden.
(måste köpa vantar!!!) , sen åker vi hem till mig och spenderar kvällen i soffan med masssa gott .

har inte mycket emr att säga nu, mer än att
-min lillasyster är söt
-ag älskar min nya parfym,
-ag tycker om att vara barnslig
-och så skulle jag vilja kunna sjunga som .. öhm.. någon awesome!



hihi gonatt, fåntratt !


Kommentarer
Postat av: Jennie

SV ; tackar sötis! :)

2010-10-26 @ 20:03:57
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0