for myself .

klockan är tio i tio och jag tänkte faktiks gå upp och lägga mig nu .
vet inte vad det är men är så fruktansvärt morgontrött nu för tiden och sover pissdåligt .
ajja what ever . ? har världens huvudverk också och har haft det hela eftermiddagen.
men dagen har varit helt okej trotts allt.
vill ju lägga in alal bilder från kameran också men jag kan fortfarande inte hitta sladden - dumming ! -
*- känner att det börjar bli dags att träffa sara snart med. kanske imorgon? sånt som märks.
nu ska jag iaf upp och fixa det sista inför morgon dagen, sista skoldagen oh sen praktik på fredag . looove!!
oh juste, blått hår & kör imorgon också. kan ju knappast bli bättre va?
hah, sov gott med er ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0