gnistan har försvunnit ur mig

 When I first saw you, I saw love. And the first time you touched me, I felt love. And after all this time, you're still the one I love.
   - varit ute en stund. behövde få lite luft. nu ska jag snart se idol. får se om jag går upp till Ted & Sara eller om jag stannar hemma. är ganska trött, ovanligt då????? . imorgon är det skola igen. pepp till max!? förresten så kan jag fortfarande inte hitta någon bra låt att sjunga. ge förslag då. någon? ska försöka hitta min sladd till mobilen, isf kommer det upp några få "mobiluppladdningar" här på bloggen. annars blir det att ladda kameran så kanske det kommer in bilder imorgon. fotosuget is killi'n me .
kiss and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0