I just love to be different

jag gör det. verkligen älskar att vara så annorlunda. sticka ut ur mångden. inte vara som alla andra. åhhm
kommentarer. skitsnack. bakom ryggen. fakesmile. what ever. osäkra människor som inte vet vilka dom är.
men jag känner att jag hellre vill bli älskad och omtyckt för den jag verkligen är, än för någon dom vill att jag ska vara.



på tal om annat så tycker jag att jag kunde fått den där miljonen istället för den 60åriga tanten.
och idag är jag trött. klockan går segt. projekt, föreläsning, sen hoppas jag att jag får sluta. fota! inspiration!


Kommentarer
Postat av: Olaielizabeth

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:52:35
URL: http://olaielizabeth.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0