put on that happyface

tröttaste dagen på länge. vi pratade om det i skolan idag. jag vet inte vad som har hänt. jag är trött hela tiden, har ingen fantasi när man ska göra något överhuvetaget och ingen motivation eller inspiration till något. typ. ajja nu släpper vi det . har precis tagit ett bad. hatar att bada så klev upp efter typ.. fyra minuter. ne det är inget för mig. nu ska jag ta bort det fula nagellacket jag har för tillfället, slänga i mig lite mat, möta sara vid bussen och sedan mysa till Idol. imorgon är sista skoldagen för veckan. och den jobbigaste. efter skolan ska jag och bella in till stan för att fixa lite till vårat projekt. på fredag börjar praktiken. spännande! nej nu ska jag kila. hoppas alla ni fjompar där ute mår bra. tjingeling !


det spelar ingen roll. jag vet vad som hänt. och jag har verkligen tänkt. men hur du än väljer att göra, kommer jag alltid finnas vid din sida och göra allt som står i min makt för att få dig att le. det lovar&svär jag på. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0