see you again

säg inte att jag lever när jag är utan dig. det skulle jag aldrig kunna göra. jag försöker spela glad. inte utan dig.


jag har kommit på en sak. jag sover hur mycket som helt nu för tiden? kan bara gå och lägga mig mitt på dagen, sova en timma eller två och ändå sova hur länge som helst på nätterna. wtf, jag har aldrig kunnat sova på dagarna. och brukar inte sova så himla länge på helgerna. nu vaknar jag vid tre ?? wierd. vad fan händer.
- måndag - studiedag så skönt !. vet inte riktigt vad det blir. ska ner till sara och hämta mina saker någon gång under dagen. träffa Gk ska jag hinna med också, antingen mys i viken, eller i stan. sen kanske det blir bio med sötAnna ikväll med. vi får se lite.

- I rymden finns inga känslor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0