som om du känner mig?

då har även jag gått och blivit sjuk ! ofc .
åh ingenting går som jag vill. iaf inte dom två/tre senaste dagarna
gud måste verkligen älska mig !!
blir nog hemma imorgon om jag mår som jag mår just nu.
jag VÄGRAR iaf att vara sjuk på fredag. då ska jag och burdarna göra norrköping osäkert
och vi ska fixa den grymmaste utgången någonsin . -
idag var skolan förjävlig.
gud vad jag gnäller. men idag får jag göra det. (!!!!)
går ner till birsa och köper nått gott sen blir det sängen hela kvällen.
sluta bry dig. fuling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du den headern du har för? Är det för att du vill att alla ska se dina reveben eller?

2010-09-02 @ 09:46:04
Postat av: T

ja det är klart jag vill :D

2010-09-02 @ 10:07:30
URL: http://tovekarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0