tove transa tjockisboll karlsson



kan ju inte gå omkring och se ut som en transa heller!!!? nu MÅSTE det ske en förändring !

åh jag är så glad & så sur och så glad och så sur ! osv, ja ni fattar.
har kollat mitt skolfoto nu.
- fotografen till mig - oj vilket stjärnfoto!! :D
hallå? jag ser ut som en transa elle nått ? mah. irriterad.
men jag är ju även så glad. för jag har fått göra det allra bästa jag vet ikväll, sjunga !
åh det avr grymt kul och jag längtar redan till nästa torsdag .
- jaja imorgon kommer bli en ännu längre dag än denna.
har sååå mycket att göra. praktik, projektarbete på stan, paketköp och så är det ju allt kalasfixande här hemma.
är nog dags att sova då. hoppas eran dag har varit kaaanoners, som Tingvall brukar säga.
- åh jag saknar tingvall :) !
gonatt . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0