2011?

2010 är över och 2011 är här.
hoppas på ett bra år. ett fint år. ett nytt år.

-. nu kom jag iaf hem, tidigt kan folk tycka men jag tycker det är skönt.
har haft en fin kväll med massa fint folk. Tack, det var längesen vi sågs allihop!
hemma var de lite onyktra, kanske? skrattar och gråter åt ingenting, sjunger och spelar gitarr.

jo, men denna dag har varit bra och det tackar jag för !
En bra start på ett nytt år. - Nu ska Tove sova, kanske äventyr imorgon! hih .
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner . muss .




Kommentarer
Postat av: Kikki

Hihihi inte svårt att skratta så tårarna rinner i gott sällskap :) Hade en underbar afton i ditt hus igår <3 synd bara att du inte var med hela aftonen. kram

2011-01-01 @ 11:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0