7 hours and 15 days

skulle gått på bio men det blev inget.
är barnvakt åt lillasyster för mamma och pappa drog ner på bion.
Sitter och äter lite kvällsmat tillsammans nu. mys!
jag och min bror brukar inte bråka så mycket längre, men idag har han gått mig på nerverna precis hela dagen!
idag är det helt sjukt hur jobbig och elak han har varit. Håller med grabbarna som snackade igår lite ..

ska nog gå upp och fixa lillasyster för natten. sen fixa kläder tills imorgon. BLIR MJUKIS!!
sen ska jag nog lägga mig oh kolla svtplay med henne och se till att hon somnar.
Har inte orkat att gå och hämta kameran än så bilderna från knutgubbe kommer senare i veckan. 
Hoppas ni haft en bra helg. jag har haft en riktig kalashelg! PussPuss 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0