but, omg

ber om ursäkt för dålig uppdatering. men inte direkt orkat.
har spenderat den mesta tiden av denna måndag hemma hos frida.
myst massvis med lille Amadeus. så sjukt söt! nu har han börjat lära sig gå och låter hela tiden.
säger även mamma och pappa och typ .. titta .. ungefär iaf haha!



åkte ner till pizzan med malin en stund och träffade Cissi och Sebbe.
nu har jag precis fixat mina "hemgjorda
ska sova nu, jag måste verkligen komma upp i tid imorgon-bitti!

funderar på en fika på stan imorgon, någon som känner sig träffad?
- bara att höra av sig .

på onsdag blir det utgång, skulle vara roligt om man hade något roligt sällskap in till stan. somebody?

hihi sovgott med er små ugglor .

Kommentarer
Postat av: Gabi

jag känner mig träffad, men vi kan ta en fika i skolan istället ;) :*

2011-01-11 @ 22:56:29
URL: http://gabriellakjorsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0