detta inlägg blev konstigt ?????



hej hopp i lingonskogen!
inte så glad som jag låter.
blir irriterad på mig själv när jag ser alla andra skriva att dom ska till gymmet, köra styrkepass, träna osv ..
själv lever jag på donken oah max-mat, chips läsk och godis om dagarna. +4kg . inte okej!!!!





varit på stan idag iaf, tillsammans med Mathilda. hittade vad jag skulle ha.

  • tanke-block
  • eyeliner
  • kajal
  • och även en tröja blev det



      • nu har jag precis duschat. gick förbi
        T&T innan jag gick hem och han ville visst göra om min tatuering ännu en gång. behövligt.!? känns som att det inte hjälper iaf. men kanske tredje gången gillt??
      Nu ska jag bara ta det lugnt. pappa säger att jag måste sova ut .. han kanske har rätt ??
känner mig lite halvålig för tillfället, och har gjort det lite till&från under dagen.
mår illa , är kallsvettig och får ont i magen. vägrar bli sjuk !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0