fight the break of dawn


äntligen hemma . har precis duschat och även druckit en kopp vanilj-te . älskart!
nu har jag även beställt första grejen till min maskeradklädsel till knutgubbe .
Hoppas det kommer bli lika grymt som jag tror . hihihihiihi . det är ju snart ju. den 15e !

mamma&pappa ligger hemma i ögoninflamation. kul då. jag vägrar få det!
tänkte ringa Josefine nu och hoppas att hon svarar . längesen man pratade tycker jag ^^ . 
blir nog en sväng till birsa sen med och får se om jag slänger på en film som jag kan somna till .

Idag har jag annars bara hängt, säger man så? , iaf, hemma hos Crille . Så sjuk övertrött.
men det är lite kul att vara det för man skrattar verkligen åt allting . hi?
Hoppas alla mår bra och att ni är glada och allting ! kramkram .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0