pliiiing

det blev utgång . till sist.
en lyckad sådan! igen . fniss*
gud vad jag älskar att dansa.

Liza och jag satt en stund och pratade och kom fram till det att när man är ledsen, har en dålig dag, är trött
eller bara är allmänt nere .. då måste man få dansa . och när man väl gör det då är det
- citerar Liza "som att känslorna försvinner ut i låtarna" och det är verkligen så. för idag hade jag en dålig dag.
trött och irriterad på det mesta, så som man kan ha det ibland. men sen, ut på dansgolvet tillsammans med brudarna och allting släpper. inte den minsta lilla tråkigheten finns kvar . det är helt underbart!
tycker dock lite synd om jennie som är tvungen att stå ut med alla .. får man säga jobbiga? ... 
människor iaf som är lite konstiga och som ska be henne om en massa saker . men jag förstår dem på ett sätt.
för hon är så grymt duktig på att dansa så man kan inte slita blicken ifrån henne när hon kör igång.
även det pratade jag och liza om där i vår lilla konversation. hihi!
när jag och jennie satt och väntade på att simon skulle komma och hämta mig, pratade även vi en stund.
om .. det mesta och det var väldigt behövligt! skönt att få ur sig lite om inte annat.
hon är så söt den där lilla tjejjan. "söt som socker"
tre klapp i takt .


nae nu är det dags för mig att sova. behöver det tror jag.
skulle även behöva äta men jag orkar verkligen gå ner i köket. haha hoppas ni haft en bra dag .
puss & go'natt på er !

I WANT MY T-SHIRT BACK!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0