pricken över i:et

go'middag!
sitter i skolan och jag har redan slutat. fick sluta redan vid ett. synd bara att bussen går fem i och att nästa går halv tre. skapligt surt! sitter iaf i en av datasalarna (den absolut sämsta) tillsammans med en Isabella som är sjuk irriterad. haha ! lite smått kul .
Sugen på att dra en sväng på stan och kanske ta en fika, får se om jag får med mig någon. Dagen har varit riktigt bra faktiskt. sköna lektioner, glada människor och fint väder! toppen .
ingen aning om vad jag ska hitta på. får se om det blir stan eller inte.
finns på mobilen om ni har lust att göra nått.
myshej!


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-01-11 @ 17:46:57
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0