vi krossade våra drömmar och framtiden försvann med vinden

inombords gör det ont . ibland lite för ont,
men ändå så dunkar nu mitt hjärta starkare än vanligt och jag lever precis som jag vill leva!


förlåt för dålig uppdatering..
som om någon bryr sig egentligen?

jag kom precis hem. har haft en bra men väldigt trött dag i skolan.
har även gått omkring med jordens mensverk! (ni killar har det bra)

SÅ GRYMT SNYGG! come on and give me that?



nu har jag precis ätit lite potatismos. apgott!
ska upp och byta om sen åker jag till Leckersbo oh myser med min finaste & minsta vän Amadeus och ska även snacka lite skit med Frida. hihi . Skriver mer när jag kommer hem .
Tack & hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0