vill krossa en spegel med mina bara händer.

du kan inte göra såhär. det får räcka nu. du har gjort tillräckligt! okej?

tove skulle sova tidigt, går väl sådär. klockan är halv elva snart och jag är inte ens trött..
inte för att halv elva är särskilt mycket men jag hade ju tänkt att sova redan vid halv tio ..
Rebecca & Fiona håller mig vaken. haha underbara tjejer alltså, sjukt grymma och riktigt snygga båda två.
imorgon är det kort skoldag .. funderar på om man ska dra till stan igen.
(lite roligt när man åker in och inte tror man har ett öre på kortet och när man väl står där med minneslappen i handen så visar det sig att man visst hade det .. 700? lite skillnad på vad jag gissade)
älskar sånna överraskningar!

mådde dåligt förut men det har gått över nu. måste varit någon som blåst sitt "magiska bli-frisk-glitter" på mig . vem?



jag vet att jag tjatar men jag har så mycket som jag vill/ska göra framöver.
jag har så mycket inspiration inom mig just nu.
jag har så grymt mycket idéer om vad jag vill göra i framtiden & med mitt liv.
jag tycker om det faktiskt!?

nu ska jag iaf försöka sova. så jag är en glad Tove imorgon. vill ni följa med till stan förresten så är det bara att ni hör av er. Ha en bra kväll ! hopp & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0